Digital Signage (Ψηφιακή Σήμανση)
Ο όρος "Digital Signage" μεταφράζεται στα ελληνικά ως “Ψηφιακή Σήμανση” και αφορά τη χρήση ψηφιακών μέσων σε δημόσιους χώρους. Η μεταβίβαση δεδομένων επιτυγχάνεται κατά κανόνα μέσω μεγάλων οθονών και προβολέων. Η ψηφιακή σήμανση χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο σε πολυσύχναστα μέρη και κομβικά σημεία, όπως δημόσιους χώρους, σιδηροδρομικούς σταθμούς ή αεροδρόμια. Σ’ αυτό το πλαίσιο, βρίσκει εφαρμογή ακόμα και σε καταστήματα ως επιπρόσθετη παροχή πληροφοριών ή προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων. Ένα παράδειγμα αποτελεί η οθόνη στο λογιστήριο ενός σιδηροδρομικού σταθμού, η οποία μπορεί να προβάλλει εναλλάξ πληροφορίες για τα τρέχοντα δρομολόγια, ειδήσεις καθώς και διαφημιστικά μηνύματα.Το βασικό πλεονέκτημα της ψηφιακής σήμανσης έγκειται στη δυναμική της: τα παρουσιαζόμενα περιεχόμενα μπορούν ανά πάσα στιγμή να αντικατασταθούν ή να αναπροσαρμοστούν. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν, επί παραδείγματι, να αναπαράγονται σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα διαφορετικές ενδείξεις ανάλογα με την ομάδα στόχο ή ακόμα και ολόκληρα διαφημιστικά σποτ. Ένα παράδειγμα: Σε ένα αεροδρόμιο μέσω οθόνης κατά τις πρωινές ώρες παρουσιάζονται πρώτα ενδείξεις για γενικούς τουρίστες, αργότερα προβάλλονται προσφορές, οι οποίες απευθύνονται σε επαγγελματίες ταξιδιώτες. Η ίδια οθόνη μπορεί επιπλέον να χρησιμοποιηθεί ως οδοδείκτης ή ακόμα και ως πλαίσιο σήμανσης καθυστερήσεων.