POS-Marketing

Το πεδίο του POS Marketing αφορά τη λήψη μέτρων προώθησης των πωλήσεων, τα οποία εφαρμόζονται απευθείας στον χώρο των πωλήσεων, στον οποίον ο πελάτης έρχεται σε άμεση επαφή με τα εμπορεύματα και πραγματοποιεί τις αγοραστικές αποφάσεις. Στο μέτρο που οι περισσότερες αγοραστικές αποφάσεις λαμβάνονται στο Σημείο της Πώλησης, το μάρκετινγκ του συγκεκριμένου σημείου αποκτά μεγάλη σημασία για την προώθηση των πωλήσεων.

 
Ένα κλασικό και διαδεδομένο παράδειγμα για το POS Marketing αποτελεί η αναπαραγωγή διαφημιστικών βίντεο των προϊόντων. Γι’ αυτόν τον σκοπό, τοποθετούνται οθόνες σε πολύ κοντινή απόσταση σε ένα προϊόν και προβάλλονται προωθητικά βίντεο, στα οποία παρουσιάζονται στους πελάτες οι ιδιότητες και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος, καθώς και παραδείγματα εφαρμογής.

 
Άλλα σημαντικά διαφημιστικά μέσα είναι οι αφίσες, τα συστήματα προβολής, τα σταντ ή τα αναρτώμενα συστήματα προβολής, τα οποία συγκεντρώνουν τα βλέμματα στα πλεονεκτήματα των προϊόντων. Σ’ αυτό το πλαίσιο, η διαμόρφωση του χώρου των πωλήσεων αποτελεί επίσης έναν αποφασιστικό παράγοντα επιρροής για μια πετυχημένη στρατηγική POS Marketing. Εκτός από την οπτική διαμόρφωση, σημαντικό ρόλο παίζουν επί παραδείγματι η σήμανση των τιμών, η σήμανση του χώρου και οι δευτερεύουσες τοποθετήσεις προϊόντων. Οι τελευταίες μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερες αυθόρμητες αγορές σε συγκεκριμένα προϊόντα (π.χ. προϊόντα me too).
Κλείστε το μενού
Επιστροφή στην αρχή