Προώθηση Πωλήσεων

Στον τομέα της προώθησης πωλήσεων ανήκουν όλα τα μέτρα, τα οποία αποσκοπούν στην αύξηση των πωλήσεων συγκεκριμένων προϊόντων. Η προώθηση των πωλήσεων αποτελεί ένα επικοινωνιακό εργαλείο και παρέχει μία ευρεία γκάμα μέτρων. Μπορεί συχνά να χωριστεί σε μέτρα προσανατολισμένα στην εμπορική προώθηση, τη χρήση του προσωπικού και τη ζήτηση.

 
Στα μέτρα που προσανατολίζονται στην εμπορική προώθηση προσμετρώνται παραδείγματος χάριν συνομιλίες με ενδιάμεσους πωλήσεων σε πλαίσια εκθεσιακά και εκδηλώσεων, στα οποία τίθεται στο προσκήνιο η επικοινωνία ανάμεσα σε κατασκευαστές και εμπόρους ή μεταπωλητές. Με ανάλογο τρόπο, διαμορφώνεται η προώθηση των πωλήσεων και στα μέτρα που προσανατολίζονται στη χρήση του προσωπικού, καθώς στο επίκεντρό τους τίθεται ο πωλητής. Στα μέτρα προσμετρώνται εκπαιδεύσεις του προσωπικού πωλήσεων μέσω του κατασκευαστή, διαγωνισμοί πωλήσεων καθώς και η εισαγωγή συστημάτων bonus και premium, τα οποία αποσκοπούν στο να εξασφαλίζουν στοχευμένες και επιτυχείς πωλήσεις.

 
Στο σημείο αυτό, προστίθενται και άλλα μέτρα για την προώθηση των πωλήσεων, τα οποία στρέφονται άμεσα στους πελάτες. Παράδειγμα αποτελούν η διανομή δειγμάτων προϊόντων, οι ειδικές προσφορές που ισχύουν για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, κουπόνια που χορηγούνται από τον παρασκευαστή, καθώς και παρουσιάσεις εμπορευμάτων και λειτουργιών των προϊόντων στο Σημείο της Πώλησης.
Κλείστε το μενού
Επιστροφή στην αρχή